Recenzija albuma: Edo Maajka – „Put u plus“

Nedavno je izašao novi album Ede Maajke, pod nazivom „Put u plus“ i vrijedio je svakog čekanja!

Nedavno je izašao novi album Ede Maajke pod nazivom „Put u plus“. Na njemu se nalazi 11 pjesama, specifičnih za Edu i njegov stil, što mislim da raduje mnoge njegove fanove. Mnogi reperi, a i ostali, godinama omekšaju i izgube ono što ih je krasilo tokom karijere. Međutim sa Edom to nije slučaj. Sasvim suprotno, djeluje da je Edo sazreo i napravio album koji je bolji od svih njegovih genijalnih albuma koji su iza njega.

Za početak, spisak pjesama koje se nalaze na ovom albumu:

1 Kreator
2 Bolje je bolje (Ft. Yaya)
3 No pasaran
4 Dolazim i odlazim
5 Ne mogu disat
6 Put u plus Lyrics
7 Ti meni nista Lyrics
8 Otrov feat. Dino Šaran
9 Izdajnicko kolo
10 Novi dan feat. Alejuandro Buendija

A sada nekoliko riječi o ovom albumu. Edo Majka je TATA! Kao i do sada, album je pun tekstova iz Edinog života ali i mnogi od nas se možemo pronaći u njima. Nastavio je da pjeva o svojim strahovima, ljubavi, stanju na ovim prostorima kao i borbi svakog od nas, pojedinca, protiv depre, tuge, loših osjećanja.  Krenuo sam u preslušavanje albuma i već na drugoj pjesmi sam naišao na hit. Bolje rečeno, na bar 9 hitova…

Već u pjesmi „Bolje je Bolje“ čujemo jednu odličnu stvar. Pjesma o svima nama, koji znamo šta je bolje, međutim nemamo volje da preduzmemo nešto po tom pitanju. Poruka je jasna – ništa nam neće pomoći u životu, ako ne pomognemo sami sebi! Pjesmu upotpunjuje jak refren koji je otpjevala genijalna Jadranka Ivaniš Yaya, pjevačica Jinxa.

Odmah iza nje dolazi pjesma „No pasaran“ koja je izašla nešto malo ranije i bila mala najava da je Edo ostao zaista dosledan sebi! Ova pjesma je žestoka, ali djeluje kao da je samo uvod u jednu još žešću stvar. Ako želite da razumijete život u Bosni, ali i u regionu, onda treba da poslušate „Dolazim i odlazim“. Vjerujem da će mnogi koji poslušaju ovu pjesmu, shvatiti koliko istine ona nosi. Slika i prilika života na našim prostorima, gdje su ljudi ostali zarobljeni u nekom prošlom vremenu, ljudi koji  nikako ne mogu da krenu dalje, ljudi koji žive od podjela. Zaista jedan tužno istinit tekst o Balkanu. I posle nekoliko dana preslušavanja albuma, meni je i dalje ovo najjača stvar sa albuma, pa preporučujem da poslušate!

Edo nije zaboravio ni ljubav! Na svakom albumu, nalazi se neka pjesma posvećena ovoj temi, a ni ovaj album nije izuzetak. Pjesma „Ne mogu disat“ djeluje kao lična posveta njegovoj ljubavi, zbog koje se i preselio u Izrael. Kroz pjesmu se nazire njegova ispovjest, koliko ljubav znači čovjeku, kako je uz voljenu osobu sve lakše, pa čak i otići daleko od kuće zbog nje!

A šta reći za naslovnu numeru, „Put u plus“. Ako ste voljeli „No sikiriki“ ili možda „Sve prolazi“, onda je ovo prava pjesma za vas! Jedna snažna motivaciona pjesma kao i ove gore navedene. Ova pjesma može lako da se svrsta i u rock. I to kakav! To je jedna o odlika ovog albuma, koja ga odvaja od nekih prošlih. Dosta pjesama je odrađeno uz pratnju benda, pa je aranžman nešto drugačiji, ali je Edo oprezno zadržao sebe u svemu tome.

Ukratko, stari Edo novi aranžman, ali vjerujem da će da vam se dopadne. Tekstovi su jaki i udaraju u srž. Zaista mi je bilo teško odvojiti nekoliko pjesama, jer su i ostale baš podjednako dobre! Zato, svi odmah da se bacite na skidanje ovog albuma, i da ga preslušate. Od mene preporuka. jer kao što sam rekao već na početku teksta EDO MAJKA JE TATA!

Autor: Nikola Blagojević

1. […] Recenzija albuma: Edo Maajka – „Put u plus“ […]

2. […] Recenzija albuma: Edo Maajka – „Put u plus“ […]