Recenzija albuma: Sick Of It All – “Wake The Sleeping Dragon!”

Iako sam fan melodičnije varijante panka, koja se vezuje za Kaliforniju, skidam kapu Nju Jorku i karakterističnom hardkor zvuku, čiji su predstavnici junaci ove priče, Sick of It All.

Bend koji postoji preko 30 godina, početkom novembra objavio je svoj dvanaesti album. Muzika od čelika, tekstovi sa mudima. od 17 pesama na albumu, ni jedna nije duža od 3 minute, a polovina je kraća od 2 minute, kratko, jasno i bez davljenja. Neću da prolazim kroz svaku pojedinačno, samo da vam ukratko predstavim album, a vi obavezno preslušajte sve.

Počeću od poslednje pesme sa albuma, The New Slavery. Odavno me nešto nije oduvalo kao ova stvar…pesma koja bi trebalo da postane himna protiv novog svetskog poretka i sjebanog sveta u kom živimo. Bas na početku pesme, toliko energije, istine, pobune i nade spakovanih u 2:38, fantastično. Pomenuću i  That Crazy White Boy Shit, bitna jer na neki način predstavlja priznanje i odavanje poštovanja bendu Bad Brains, ekipi koja je zaslužna za muziku i mnogo  bendova koji su došli posle njih.

Takođe, zanimljiva je i Bull’s Anthem, koja zvuči kao navijačko skandiranje nekog sportskog kluba, ustvari je usmerena protiv borbi sa bikovima, na neki način i jeste navijačka, za bika. Na albumu se nalazi i stvar pod nazivom Robert Moses Was A Racist, gde je direktno prozvan čovek koji je zahvaljući bogatstvu, mnogim javnim funkcijama koje je obavljao i vezama sagradio pola Nju Jorka, a istovremeno na ljigav i podmukao način ograničavao pristupe mnogim lokacijama crncima i siromašnim građanima.

Ceo album je stvarno, stvarno dobar, a za kraj, naslovna numera sa albuma, Wake the Sleeping Dragon:

We’re the ones in power
If we’re organized